ធនាគារឌីជីថល
ចាប់ផ្តើមប្រើប្រាស់សេវាធនាគារឌីជីថលរបស់ CPBank ឥឡូវនេះ ដើម្បីគ្រប់គ្រងគណនីធនាគាររបស់អ្នក និងធ្វើប្រតិបត្តិការទាំងអស់តាមអ៊ីនធឺណិត។
Mobile Banking
សេវាធាគារចល័ត
ការប្រើប្រាស់សេវាធនាគារចល័ត មានការកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំងនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ធនាគារប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា បានបង្កើតសេវាធនាគារចល័តដោយខ្លួនឯង ដែលមុខងារយ៉ាងច្រើនសម្បូរបែប និងអាចបំពេញតាមគ្រប់តម្រូវការរបស់អតិថិជន។
មុខងារសំខាន់ខ្លះរបស់សេវាធនាគារចល័តរួមមាន៖
- បើកគណនីអនឡាញ
- ពិនិត្យមើលសមតុល្យគណនី
- ផ្ទេរប្រាក់
- KHQR
- ទូទាត់វិក្កយបត្រ
- បញ្ចូលលុយទូរសព្ទ
- ដកប្រាក់ដោយគ្មានបណ្ណ
- ទទួលសារជូនដំណឹង
- ប្រូម៉ូសិនផ្សេងៗ
- គ្រប់គ្រងបណ្ណ
- ទីតាំងសាខា និង ATM
- សេវាប្តូរប្រាក់
ATM
ម៉ាស៊ីន ATM របស់ CPBank ត្រូវបានបំពាក់ដោយបច្ចេកវិទ្យាទំនើប។ អតិថិជនអាចធ្វើប្រតិបត្តិការនានាយ៉ាងងាយស្រួល និងសុវត្ថិភាពខ្ពស់បំផុត។
សេវាកម្មសំខាន់ នៃម៉ាស៊ីន ATM របស់ CPBank រួមមាន៖
- ពិនិត្យសមតុល្យគណនី
- ពិនិត្យមើលរបាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុរបស់គណនី
- ដកប្រាក់
- ផ្ទេរប្រាក់
- ទូទាត់សងបណ្ណឥណទាន
- ផ្លាស់ប្តូរលេខសម្ងាត់ផ្ទាល់ខ្លួន