ប្រវត្តិជោគជ័យរបស់ធនាគារ

CPBank Milestone

២០២៣

  • សម្រេចបានផលបត្រឥណទាន និងផលបត្រប្រាក់សន្សំ ១ពាន់ដុល្លារអាមេរិក
  • អនុវត្តការផ្ទៀងផ្ទាត់អត្តសញ្ញាបណ្ណជាតិខ្មែរតាមប្រព័ន្ធអនឡាញ សម្រាប់KYC
  • ផ្លាស់ប្តូរពីប្រព័ន្ធSWIFT Go ទៅជាSWIFT-Alliant Cloud
  • ផ្តាល់ប្តូរទីតាំងស្នាក់ការកណ្តាលទៅកាន់ “CPBank Tower”
  • ចាប់ផ្តើមសេវាប្រមូលពន្ធគយ និងរដ្ឋាករ

២០២២

  • បានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពប្រព័ន្ធធនាគារស្នូល និងដាក់ឱ្យដំណើរការប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងការប្រមូលសំណងស្វ័យប្រវត្តិ
  • សហការជាមួយ អេ អឹម ខេ និង អម្រឹត ក្នុងការប្រើប្រាស់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹមរួមគ្នាដោយឥតគិតថ្លៃ និងជាមួយ ទ្រូម៉ានី សម្រាប់សេវាប្រមូលប្រាក់កម្ចី និងសេវាដកសាច់ប្រាក់

២០២១

  • អនុវត្តប្រព័ន្ធសុវត្ថិភាព SIEM
  • ក្លាយជាធនាគារដៃគូ របស់​ធនាគារអន្តរជាតិ OCBC
  • ក្លាយជាធនាគារដៃគូ សេវាទទួលប្រាក់ពី Eurogiro

២០២០

  • សម្រេចបានទ្រព្យសកម្មសរុបជាង ១ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក
  • ដាក់ដំណើរការជាផ្លូវការនូវប័ណ្ណឥណទានវីសាប័ណ្ណនិម្មិត សេវាទូទាត់វិក្កយបត្រផ្សេងៗជាច្រើន តាមរយៈសេវាធនាគារចល័ត
  • ដាក់ឱ្យដំណើរការប្រព័ន្ធទូទាត់ Retail Pay តាមរយៈសេវាធនាគារចល័ត និងប្រព័ន្ធអនុម័តឥណទានស្វ័យប្រវត្តិ

២០១៩

  • ដាក់ដំណើរការ “សេវាធនាគារ ៣៦៥ ថ្ងៃ” នៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ
  • ដាក់ដំណើរការប័ណ្ណឥណពន្ធ វីសា ក្នុងទីផ្សារ
  • ក្លាយជាសមាជិកដំបូងនៃប្រព័ន្ធ បាគង
  • ដាក់ដំណើរការភ្នាក់ងារបម្រើសេវាអតិថិជនតាមទូរសព្ទ និងគេហទំព័រ ២៤ម៉ោងលើ២៤ម៉ោង

២០១៨

  • ក្លាយខ្លួនជាសមាជិកឈានមុខគេលើប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការឆ្លងធនាគារ (CSS)
  • កិច្ចសហការជាដៃគូជាមួយក្រុមហ៊ុនធានារ៉ាប់រងអាយុជីវិត សុវណ្ណាភូមិ ឡាយហ្វ៍

២០១៧

  • ទិញភាគហ៊ុន គ្រឹះស្ថានមីក្រូ​ហិរញ្ញវត្ថុហ្វូណន ១០០%
  • ដាក់ឱ្យដំណើរការសេវាធនាគារចល័ត
  • ក្លាយជាសមាជិកនៃប្រព័ន្ធ FAST
  • ក្លាយជាធនាគារដៃគូ របស់​ធនាគារអន្តរជាតិ DBS

២០១៦

  • ដាក់ឱ្យ​ដំណើរការសេវាឌីជីថល
  • ដាក់ឱ្យដំណើរការសេវាអេធីអឹម

២០១៥

  • កែសម្រូលដំណើរការប្រតិបត្តិការឡើងវិញ ដើម្បីពន្លឿនដំណើរការការងារ

២០១៤

  • បានអនុវត្តប្រព័ន្ធធនាគារស្នូល

២០១៣

  • ធនាគារត្រូវបានបង្កើតឡើងក្រោមភាពជាដៃគូយុទ្ធសាស្ត្រ ដើម្បីបម្រើដល់សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមនៅកម្ពុជា