សេចក្តីជូនដំណឹង អំពីការលើកកម្ពស់ការប្រើប្រាស់ប្រាក់រៀលសម្រាប់សេវាទូទាត់សងប្រាក់នៅកម្ពុជារបស់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា

អតិថិជនជាទីគោរព!

យោង៖ សេចក្តីណែនាំស្តីពីការលើកកម្ពស់ការប្រើប្រាស់ប្រាក់រៀលសម្រាប់សេវាទូទាត់សងប្រាក់នៅកម្ពុជា ចុះថ្ងៃទី១៩ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៤ របស់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា។

តបតាមសេចក្តីណែនាំខាងលើក្នុងគោលបំណងលើកកម្ពស់ការប្រើប្រាស់ប្រាក់រៀលនៅកម្ពុជាឱ្យកាន់តែទូលំទូលាយ ធនាគារប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា ក.អ មានស្មារតីចូលរួមអនុវត្តតាមការណែនាំរបស់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា នឹងមានកិត្តិយសសូមជម្រាបជូនអតិថិជនទាំងអស់មេត្តាជ្រាបថា៖

១. អតិថិជនថ្មីទាំងអស់ដែលបើកគណនីជារូបិយប័ណ្ណបរទេសនៅធនាគារប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា ក.អ នឹងទទួលបានគណនីជាប្រាក់រៀលចំនួន ០១ (មួយ) បន្ថែម។

២. អតិថិជនដែលកំពុងប្រើប្រាស់សេវាកម្មរបស់ធនាគារប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា ក.អ ហើយមិនទាន់មានគណនីប្រាក់រៀល អាចធ្វើការបើកគណនីជាប្រាក់រៀលតាមរយៈសេវាធនាគារចល័ត (CPBank Mobile Banking) គ្រប់ពេលវេលា ឬអញ្ជើញមកសាខាធនាគារប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា ក.អ ណាមួយដែលនៅជិតលោកអ្នកនៅរៀងរាល់ម៉ោងធ្វើការ។

អាស្រ័យដូចបានជម្រាបជូនខាងលើ យើងខ្ញុំសង្ឃឹមយ៉ាងមុតមាំថា ការចូលរួមសហការរបស់អតិថិជនជាចំណែកដ៏សំខាន់ក្នុងការ          ជំរុញឱ្យកាន់តែប្រសើឡើងលើការប្រើប្រាស់ប្រតិបត្តិការជាប្រាក់រៀល ក្នុងន័យលើកកម្ពស់រូបិយប័ណ្ណជាតិដើម្បីរួមចំណែកលើកស្ទួយសេដ្ឋកិច្ចប្រទេសកម្ពុជាទាំងមូល។

យើងខ្ញុំសូមថ្លែងអំណរគុណយ៉ាងជ្រាលជ្រៅចំពោះអតិថិជនទាំងអស់ សម្រាប់ការគាំទ្រប្រើប្រាស់សេវាកម្មរបស់ធនាគារប្រៃសណីយ៍កម្ពុជា ក.អ។